Fakta om Ungdomsbarometern 1992

Intervjumetod: Postal enkät

Målgrupp: 15-21 år

Fältperiod: 17 september - 9 oktober 1992

Antal intervjuer i studien totalt: 1 453 st

Ungdomsbarometern 1992 finns sammanställd i fyra olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
Livsstilsrapport-1

1992

Livsstilsrapport
Utbildningsrapport-1

1992

Utbildningsrapport
Företagsrapport-1

1992

Företagsrapport
Varumärkesrapport-4

1992

Varumärkesrapport

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.