Fakta om Ungdomsbarometern 1993

Intervjumetod: Postal enkät

Målgrupp: 16 - 20 år

Fältperiod: Våren 1993

Antal intervjuer i studien totalt: 8 190 st

Ungdomsbarometern 1993 finns sammanställd i fem olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
Livsstilsrapport 1993-4

1993

Livsstilsrapport
Politik och samhällsrapport-1

1993

Politik och samhällsrapport
Utbildningsrapport 1993-2

1993

Utbildningsrapport
Företagsrapport 1993-2

1993

Företagsrapport
Varumärkesrapport-3

1993

Varumärkesrapport

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.