Fakta om Ungdomsbarometern 1994

Intervjumetod: Postal enkät

Målgrupp: 16 - 20 år

Fältperiod: 5 september - 7 oktober 1994

Antal intervjuer i studien totalt: 4 949 st

Ungdomsbarometern 1994 finns sammanställd i sex olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
Livsstilsrapport 1994

1994

Livsstilsrapport
Politik och samhällsrapport 1994

1994

Politik och samhällsrapport
Utbildningsrapport 1994

1994

Utbildningsrapport
Företagsrapport 1994

1994

Företagsrapport
Varumärkesrapport 1994

1994

Varumärkesrapport
Medierapport 1994

1994

Medierapport

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.