Fakta om Ungdomsbarometern 1997

Intervjumetod: Postal enkät

Målgrupp: 16 - 20 år

Fältperiod: 2 september - 23 september 1996

Antal intervjuer i studien totalt: 5 707 st

Ungdomsbarometern 1997 finns sammanställd i sju olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
1997 Livsstilsrapport

1997

Livsstilsrapport
1997 Samhällsrapport

1997

Samhällsrapport
1997 Utbildningsrapport

1997

Gymnasierapport
1997 Arbetslivsrapport

1997

Arbetslivsrapport
1997 Hälsorapport

1997

Hälsorapport
1997 Varumärkesrapport

1997

Varumärkesrapport
1997 Medierapport

1997

Medierapport

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.