Fakta om Ungdomsbarometern 1998

Intervjumetod: Postal enkät och telefonintervju

Målgrupp: Unga i Sverige 16-25 år

Fältperiod: 25 augusti - 2 oktober 1997

Antal intervjuer i studien totalt: 6 119 st.

Ungdomsbarometern 1998 finns sammanställd i sju olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
1998 Livsstilsrapport

1998

Livsstilsrapport
1998 Samhällsrapport

1998

Samhällsrapport
1998 Gymnasierapport

1998

Gymnasierapport
1998 Arbetslivsrapport

1998

Arbetslivsrapport
1998 Hälsorapport

1998

Hälsorapport
1998 Varumärkesrapport

1998

Varumärkesrapport
1998 Medierapport

1998

Medierapport

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.