Fakta om Ungdomsbarometern 1999

Intervjumetod: Postal enkät

Målgrupp: Unga i Sverige 16-25 år

Fältperiod: 9 november - 18 december 1998

Antal intervjuer i studien totalt: 1 583 st.

Ungdomsbarometern 1999 finns sammanställd i sex olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
1999 livsstil och fritid

1999

Livsstil och framtid
1999 politik och samhälle

1999

Politik och samhälle
1999 utbildning och arbetsliv

1999

Utbildning och arbetsliv
1999 kost och hälsa

1999

Kost och hälsa
1999 varumärkesrapport

1999

Varumärkesrapport
1999 reklam och media

1999

Reklam och media

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.