Fakta om Ungdomsbarometern 2000

Intervjumetod: Postal enkät

Målgrupp: Unga i Sverige 16-25 år

Fältperiod: 12 januari - 16 februari 2000

Antal intervjuer i studien totalt: 6 821 st.

Ungdomsbarometern 2000 finns sammanställd i fem olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2000 livsstils- och generationsrapport

2000

Livsstil och generation
2000 utbildning och arbete

2000

Utbildning och arbete
2000 inkomst och konsumtion

2000

Inkomst och konsumtion
2000 varumärkesrapport

2000

Varumärkesrapport
2000 it och media

2000

It och media

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.