Fakta om Ungdomsbarometern 2001

Intervjumetod: Postal enkät

Målgrupp: Unga i Sverige 16-25 år

Fältperiod: 2 mars - 27 april 2001

Antal intervjuer i studien totalt: 6 539 st.

Ungdomsbarometern 2001 finns sammanställd i fem olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2001 Ungdomar och framtid

2001

Ungdomar och framtid
2001 Utbildning och arbete

2001

Utbildning och arbete
2001 Resor och miljö

2001

Resor och miljö
2001 Inkomst och konsumtion

2001

Inkomst och konsumtion
2001 Varumärkesrapport

2002

Varumärkesrapport

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.