Fakta om Ungdomsbarometern 2002

Intervjumetod: Postal enkät

Målgrupp: Unga i Sverige 16-25 år

Fältperiod: 8 januari - 20 februari 2002

Antal intervjuer i studien totalt: 6 146 st.

Ungdomsbarometern 2002 finns sammanställd i sex olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2002 Livsstil och generation

2002

Livsstil och generation
2002 Politik och samhälle

2002

Politik och samhälle
2002 Utbildning och arbete

2002

Utbildning och arbete
2002 Kost och kultur

2002

Kost och hälsa
2002 Varumärkesrapport

2002

Varumärkesrapport
2002 Media och kommunikation1

2002

Media och kommunikation

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.