Fakta om Ungdomsbarometern 2003

Intervjumetod: Postal enkät

Målgrupp: Unga i Sverige 16-25 år

Fältperiod: 17 mars - 28 april 2003

Antal intervjuer i studien totalt: 5 299 st.

Ungdomsbarometern 2003 finns sammanställd i fem olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2003 Livsstil och generation

2003

Livsstil och generation
2003 Politik och samhälle

2003

Politik och samhälle
2003 Utbildning och arbete

2003

Utbildning och arbete
2003 Kost och hälsa1

2003

Kost och hälsa
2003 Media och kommunikation

2003

Media och kommunikation

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.