Fakta om Ungdomsbarometern 2004

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-25 år

Fältperiod: 25 maj - 26 juli 2004

Antal intervjuer i studien totalt: 3 846 st.

Ungdomsbarometern 2004 finns sammanställd i fem olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2004 Demokrati eller engagemang

2004

Demokrati och engagemang
2004 Kropp och hälsa

2004

Kropp och hälsa
2004 Studier och karriär

2004

Studier och karriär
2004 Varumärken och reklam

2004

Varumärken och reklam
2004 Media och internet

2004

Media och internet

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.