Fakta om Ungdomsbarometern 2005

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-25 år

Fältperiod: 3 maj - 6 juni 2005

Antal intervjuer i studien totalt: 6 029 st.

Ungdomsbarometern 2005 finns sammanställd i sex olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2005 Livsstilar och identitet

2005

Ungdomar, livsstilar och identitet
2005 Demokrati och samhälle

2005

Demokrati och samhälle
2005 Studier och karriär

2005

Studier och karriär
2005 Hälsa och ideal

2005

Hälsa och ideal
2005 Varumärken och konsumtion1

2005

Varumärken och konsumtion
2005 Medier och internet

2005

Medier och internet

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.