Fakta om Ungdomsbarometern 2007

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 7 augusti - 31 augusti 2006

Antal intervjuer i studien totalt: 7 416 st.

Ungdomsbarometern 2007 finns sammanställd i fyra olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2007 Trender

2007

Trender 2007
2007 Generation, livsstil och identitet

2007

Generation, livsstil och identitet
2007 Studier, karriär och framtid

2007

Studier, karriär och framtid
2007 Medier, internet och reklam

2007

Medier, internet och reklam

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.