Fakta om Ungdomsbarometern 2008

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 7 september - 31 september 2007

Antal intervjuer i studien totalt: 10 338 st.

Ungdomsbarometern 2008 finns sammanställd i tre olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2008 Generation, livsstil och identitet

2008

Generation, livsstil och identitet
2008 studier, karriär och framtid

2008

Studier, karriär och framtid
2008 Medier, internet och reklam

2008

Medier, internet och reklam

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.