Fakta om Ungdomsbarometern 2009

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 15 september - 15 oktober 2008

Antal intervjuer i studien totalt: 10 282 st.

Ungdomsbarometern 2009 finns sammanställd i tre olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2009 Generation, livsstil och identitet

2009

Generation, livsstil och identitet
2009 studier, karriär och framtid

2009

Studier, karriär och framtid
2009 Medier, internet och reklam

2009

Medier, internet och reklam

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.