Fakta om Ungdomsbarometern 2010

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 28 september - 28 oktober 2009

Antal intervjuer i studien totalt: 9 650 st.

Ungdomsbarometern 2010 finns sammanställd i tre olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2010 Generation, livsstil och identitet 2

2010

Generation, livsstil och identitet
2012 Studier, karriär och framtid2

2010

Studier, karriär och framtid
2010 Medier, internet och reklam2

2010

Medier, internet och reklam

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.