Fakta om Ungdomsbarometern 2011

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 28 september - 25 oktober 2010

Antal intervjuer i studien totalt: 10 966 st.

Ungdomsbarometern 2011 finns sammanställd i tre olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2011 Generation, livsstil och samhälle

2011

Generation, livsstil och identitet
2011 Studier, karriär och framtid

2011

Studier, karriär och framtid
2011 Medier, internet och reklam

2011

Medier, internet och reklam

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.