Fakta om Ungdomsbarometern 2012

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 4 oktober - 28 oktober 2011

Antal intervjuer i studien totalt: 13 109 st.

Ungdomsbarometern 2012 finns sammanställd i tre olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2012 Generation, livsstil och identitet1

2012

Generation, livsstil och identitet
2012 Studier, karriär och framtid1

2012

Studier, karriär och framtid
2012 Medier, internet och reklam3

2012

Medier, internet och reklam

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.