Fakta om Ungdomsbarometern 2014

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 14 september - 13 oktober 2013

Antal intervjuer i studien totalt: 17 152 st.

Ungdomsbarometern 2014 finns sammanställd i tre olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2014 Generation livsstil identitet

2014

Generation, livsstil och och identitet
2014 Studier karriär framtid

2014

Studier, karriär och framtid
2014 Medier internet reklam

2014

Medier, internet och reklam

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.