Fakta om Ungdomsbarometern 2015

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 18 september - 20 oktober 2014

Antal intervjuer i studien totalt: 20 973 st.

Ungdomsbarometern 2015 finns sammanställd i tre olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2015 Samhälle tillvaro identitet

2015

Samhälle, tillvaro och identitet
2015 Studier, karriär och framtid

2015

Studier, karriär och framtid
2015 Medier och kommunikation

2015

Medier och kommunikation

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.