Fakta om Ungdomsbarometern 2016

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 30 september - 26 oktober 2015

Antal intervjuer i studien totalt: 19 270 st.

Ungdomsbarometern 2016 finns sammanställd i tre olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2016 Samhälle politik engagemang

2018

Samhälle, politik och engagemang
2016 Studier karriär framtid

2016

Studier, karriär och framtid
2016 Medier och kommunikation

2016

Medier och kommunikation

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.