2019
Fakta om Ungdomsbarometern 2019
Intervjumetod: Digital enkätundersökning
Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år
Fältperiod: 5 oktober - 11 november 2019
Antal intervjuer i studien totalt: 23 074 st.
Ungdomsbarometern 2019 finns sammanställd i åtta olika temarapporter:
Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2019
Politik, värderingar och val
2019
Livsstil, engagemang och hållbarhet
2019
Gymnasierapporten
2019
Högskolerapporten
2019
Ekonomi
2019
Kost och hälsa
2019
Kommunikation
Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?
Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.