Fakta om Ungdomsbarometern 2019

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 5 oktober - 11 november 2019

Antal intervjuer i studien totalt: 23 074 st.

Ungdomsbarometern 2019 finns sammanställd i åtta olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2019 Samhällsrapporten

2019

Samhällsrapporten
2019 Politik, värderingar och val

2019

Politik, värderingar och val
2019 Livsstil, engagemang och hållbarhet

2019

Livsstil, engagemang och hållbarhet
2019 Gymnasierapporten

2019

Gymnasierapporten
2019 Högskolerapporten

2019

Högskolerapporten
2019 Ekonomi

2019

Ekonomi
2019 Kost och hälsa

2019

Kost och hälsa
2019 Kommunikation

2019

Kommunikation

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.