Fakta om Ungdomsbarometern 2022

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 4 oktober - 11 november 2021

Antal intervjuer i studien totalt: 17 809 st.

Ungdomsbarometern 2022 finns sammanställd i sju olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
2022 Generation, livsstil och samhälle

2022

Generation, livsstil och samhälle
2022 Gymnasierapporten

2022

Gymnasierapporten
2022 Högskolerapporten

2022

Högskolerapporten
2022 Arbetsliv och fack

2022

Arbetsliv och fack
2022 Mat och måltider

2022

Mat och måltider
2022 Konsumtion och ekonomi

2022

Konsumtion och ekonomi
2022 Engagemang och kommunikation

2022

Engagemang och kommunikation

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.