Fakta om Ungdomsbarometern 2024

Intervjumetod: Digital enkätundersökning

Målgrupp: Unga i Sverige 15-24 år

Fältperiod: 5 oktober - 23 november 2023

Antal intervjuer i studien totalt: 15 008 st.

Ungdomsbarometern 2024 finns sammanställd i nio olika temarapporter:

Alla temarapporter inom studien tillhör kategorin specialrapporter och är därför inte tillgängliga för nedladdning. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser, är tillgänglig för köp.
(c) Ungdomsbarometern 2024 - identitet, livsstil och hälsa -1

2024

Identitet, livsstil och hälsa
(c) Ungdomsbarometern 2024 - Samhälle, Politik & Engagemang

2024

Samhälle, politik och engagemang
(c) Gymnasierapport 2024 - Gymnasierapporten

2024

Gymnasierapporten
(c) Ungdomsbarometern 2024 - Högskolerapporten

2024

Högskolerapporten
(c) Ungdomsbarometern 2024 - Arbetsliv

2024

Arbetslivsrapporten
(c) Ungdomsbarometern 2024 - Mat och måltider

2024

Mat och måltider
(c) Ungdomsbarometern - Hållbarhetsrapporten

2024

Hållbarhetsrapporten
(c) Ungdomsbarometern - Ekonomi och konsumtion

2024

Ekonomi och konsumtion
(c) Ungdomsbarometern 2024 - Varumärken, reklam och sociala medier

2024

Varumärken, reklam och sociala medier

Vill du ha mer information om Sveriges största ungdomsstudie?

Hör av dig till oss så kikar vi på hur vårt team av experter kan hjälpa till.