<span id="hs_cos_wrapper_name" class="hs_cos_wrapper hs_cos_wrapper_meta_field hs_cos_wrapper_type_text" style="" data-hs-cos-general-type="meta_field" data-hs-cos-type="text" >Varumärken, kommunikation och sociala medier</span>

Varumärken, kommunikation och sociala medier 2026

Hur interagerar unga med varumärken och digitala kanaler? Rapporten Varumärken, kommunikation och sociala medier ger en omfattande bild av ungas mediekonsumtion, sociala medievanor och attityder till reklam och varumärken.

Rapporten kartlägger hur unga upptäcker nya produkter, fattar köpbeslut och förhåller sig till innehåll och information online. Vi undersöker allt från informationsinhämtning och källkritik till påverkansfaktorer och attityder till olika reklamkanaler. Här får du en komplett överblick över ungas digitala värld och vad som engagerar nästa generation konsumenter.

Vill du få tillgång till allt som Varumärken, kommunikation och sociala medier 2026 har att erbjuda?

Är du intresserad av att boka en workshop, en föreläsning eller beställa en målgruppsanalys? Fyll i dina uppgifter i formuläret så hör någon av våra experter av sig!
Det är självklart icke-bindande och kostnadsfritt.

Andra temaområden: