<span id="hs_cos_wrapper_name" class="hs_cos_wrapper hs_cos_wrapper_meta_field hs_cos_wrapper_type_text" style="" data-hs-cos-general-type="meta_field" data-hs-cos-type="text" >Varumärken, reklam och sociala medier</span>

2024

Varumärken, reklam och sociala medier

Hur når man ut till Gen Z idag? Och vad behöver man som avsändare ha med sig för att intressera och engagera?

locked-report
Rapporten Varumärken, reklam och sociala medier är en av våra specialrapporter. Du kan ladda ner ett utdrag från rapporten kostnadsfritt. Hela rapporten, inklusive möjligheten att beställa tematiska föredrag och fördjupande analyser finns tillgängligt för köp.


Vill du veta mer?
Kontakta Johanna Göransson på

Ungdomsbarometern 2024 genomfördes mellan 5 oktober - 23 november 2023. Målgruppen för studien är unga i Sverige 15-24 år. Totalt har 15 008 unga intervjuats.